Search:

Type: Posts; User: x7xixi

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    12
    Views
    1,168

    Yeah its a really neat idea, was kinda bummed...

    Yeah its a really neat idea, was kinda bummed that they didn't put any stuff to pay respects to the big names in the GraalTube community in the Graal Theatre.

    Would've been cool to see some little...
  2. Replies
    11
    Views
    6,984

    Sticky: Thank godd

    Thank godd
  3. Replies
    4
    Views
    245

    Not possible unless you use an Android/iOS...

    Not possible unless you use an Android/iOS Emulator :(
  4. Replies
    3
    Views
    297

    I've run some tests and have confirmed that Graal...

    I've run some tests and have confirmed that Graal does NOT save personal customs with Save Cache disabled.
    Developers could also experiment with this and see that my theory is true. (That is, if...
  5. Replies
    2
    Views
    494

    Idk about OG Era coming to mobile though. I'll...

    Idk about OG Era coming to mobile though.
    I'll wait for an official announcement on it first ://

    I guess they might add it to mobile coz of GraalOnline Worlds coming into fruition

    - - -...
  6. Replies
    3
    Views
    297

    iFiler's Kryptonite

    iFiling has been a big issue in this game pretty much ever since its release.
    I still remember the video tutorials on how to get the iFile app through Cydia.
    Its extremely easy to iFile people now...
  7. Thread: Novus Blade

    by x7xixi
    Replies
    0
    Views
    167

    Novus Blade

    Change novus blade gani back to 2011 novus blade pls :$

    earphone warning for the vid btw

    https://youtu.be/Gg6Tv1DZPj0
  8. Replies
    5
    Views
    1,006

    It depends on how you are at movement/shooting. ...

    It depends on how you are at movement/shooting.

    Everyone has a gun at every different price range that fits them like a glove like Minigun being suited to players that like to spam fire, or...
  9. Well if he just publics the house, chances are...

    Well if he just publics the house, chances are someones gonna wall through and take those.

    It could be a little display to flex for some friends though, just be cautious of outside players.
  10. Replies
    0
    Views
    118

    Gang Logo File Name Extensions

    Add .gif .png file extensions to gang logo uploads.
    Its impossible to upload anything with opacity/animation as logos now :eek:

    It'd also be neat to get reasons back on why our gang logos get...
  11. Thread: Old Accounts

    by x7xixi
    Replies
    9
    Views
    912

    The transfer system only brings items from...

    The transfer system only brings items from un-identified accounts over to already identified accounts. You shouldn't have lost any of your items as they are all placed on the identified...
  12. yes very very rare, and you shouldn't ever public...

    yes very very rare, and you shouldn't ever public your house..probably ever..
    lets just say..other schmucks are probably gonna magic carpet their way over to those items
  13. Thread: Hello Era Go!

    by x7xixi
    Replies
    5
    Views
    389

    The current state of era is great..as only a...

    The current state of era is great..as only a game.
    What I mean by that is, its great as a game with its mechanics and graphics improvements and items and stuff (if you exclude the fact that weapons...
  14. Replies
    0
    Views
    433

    Add Comments (Support System Add-on)

    Would be really neat to get an add comments feature to our already-submitted tickets. Just incase players forget to add some additional information to the ticket, and so players refrain from flooding...
  15. Replies
    4
    Views
    408

    If you ended up getting warned wrongfully, you...

    If you ended up getting warned wrongfully, you can dispute the warning (get the warning removed) at the support system. If it was only a gag then you shouldn't worry ^^
  16. Thread: Old Accounts

    by x7xixi
    Replies
    9
    Views
    912

    The transfer option only works for un-identified...

    The transfer option only works for un-identified accounts transferring to an e-mail, so it sounds like you stored your un-identified account onto an e-mail/identified account. You shouldn't have lost...
  17. Thread: Old Accounts

    by x7xixi
    Replies
    9
    Views
    912

    You could try contacting the official GraalOnline...

    You could try contacting the official GraalOnline support ([email protected]) instead of support.toonslab for account problems in full detail.
    I was told that you also had to add a...
  18. Replies
    1
    Views
    320

    Web Client Un-playable

    iEra PC is unbearable to play. The fact that I can run most games at full settings but have lag spikes on PC iEra every 10 seconds (not even exaggerating) is beyond me.. The lag spikes plus the...
  19. Replies
    4
    Views
    530

    Jesus, this just got added in the game today

    Jesus, this just got added in the game today
  20. Replies
    4
    Views
    530

    Player Relations (To only friends)

    So, I think I made a post ages ago about adding more community + staff interactions..but seems like that took the opposite turn.

    Players can't search for staff anymore unless they are already...
  21. damn..the nostalgia that these pics gave me i...

    damn..the nostalgia that these pics gave me
    i remember playing back on playerworlds era back when tim_rocks! was manager. i was hella inactive but i usually came on to practice playing some music...
  22. Replies
    0
    Views
    179

    Looking for Christmas Jolly Axe

    /delete
  23. Replies
    1
    Views
    331

    Remove Deleted Shields

    I have half a page of deleted shields, and I can't remove them at all. The Inventory cleaner NPC at the Uploads House also isn't able to remove deleted shields from your inventory so its kind of...
  24. Replies
    2
    Views
    312

    You could pm an admin and ask them if there's...

    You could pm an admin and ask them if there's something wrong beforehand and then upload for them to see. They can tell you what's up with it afterwards, I sometimes get my uploads checked with this...
  25. Replies
    0
    Views
    523

    Upload ruLes!!?!???

    what even are hte current rules anymore for uploads im very confused plz

    im honestly just gonna stick to head packs from now on coz uploading anything is just..:')

    - - - Updated - - -

    LOL...
Results 1 to 25 of 119
Page 1 of 5 1 2 3 4