Page 3 of 4 FirstFirst 1 2 3 4 LastLast
Results 21 to 30 of 31

Thread: Remove the Trade Table Notification

  1. #21
    Quote Originally Posted by Greg2013 View Post
    The reason they removed it because players where duplicating items.
    Wait they were duplicating? Wtf...
    Why do people call me noob when I beat them in spar? You should be ashamed if you do...cuz that means a noob beat you. Stop complaining that I lag, when you lag, both sides are affected...I can't tell where you are, and you can't tell where I am. So if there wasn't lag, I woulda still beat you just the same.

  2. #22
    Street Boss olive6661's Avatar
    Join Date
    Mar 2015
    Location
    Michigan, USA
    Posts
    783
    Even though its annoying it should stay so noobs have nothing to complain about when their candy
    cane katana all of a sudden became a candy cane food.

    But I really hated when they removed the drop feature and I think it would be cool to have it back. Even if it was just for common items, like freebie items.
    Feel free to PM "Scopez" in game. I swear I don't bite.

  3. #23
    How about it makes a distinctive sound when someone adds something to the table and it appears at the bottom of your screen like it does when someone gets 50, 100, 150 kill streak. If you are PMing, put up your volume and listen up.

  4. #24
    Dog Enthusiast Elfren Eve's Avatar
    Join Date
    Apr 2015
    Location
    Seoul, South Korea
    Posts
    850
    What about keeping it?
    It does save me from a lot of unfair trades.
    2012-2015
    "The Pessimist complains about the wind;
    The Optimist expects it to change;
    The Realist Adjusts the sails."
    William A. Ward
    New to Era Go? Click Here

  5. #25
    Don't bring back drop...it's gonna cause a protest on the forums
    Why do people call me noob when I beat them in spar? You should be ashamed if you do...cuz that means a noob beat you. Stop complaining that I lag, when you lag, both sides are affected...I can't tell where you are, and you can't tell where I am. So if there wasn't lag, I woulda still beat you just the same.

  6. #26
    Veteran Brucgraal's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    The White House
    Posts
    196
    Agreed make this happen
    Message me any iEra related questions you may have.
    InGame Name: Bruc^ Dorvay
    Hablo EspaƱol
    -2011 Player-

  7. #27
    Street Boss
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    None
    Posts
    721
    Okay, I get it. I see. And I understand it. Yes.

  8. #28
    Rodeo
    Join Date
    Apr 2015
    Location
    United States
    Posts
    1,451
    To sum it all up its just plain old annoying. Remove idc if people are gonna get scammed, u have two eyes, to look at the table, if your worried it's a scam then don't even trade, simple as that
    Feel free to message me if you have questions or concerns

  9. #29
    Big Cheese *Z.D The Great's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Location
    Behind you
    Posts
    1,303
    Quote Originally Posted by Panda Tiger View Post
    Before you started playing there was an ez scam some pc players used where they'd have an macro or quick reactions to remove the item, add similar named item and click accept while you were talking. Very clever, patched fast.
    Riskkks or some crap did that to me a lot, or perhaps it was ifile that he used on me. Its really annoying when you're tryna talk but they just spam 1 item every second

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Cillian View Post
    How about it makes a distinctive sound when someone adds something to the table and it appears at the bottom of your screen like it does when someone gets 50, 100, 150 kill streak. If you are PMing, put up your volume and listen up.
    I never have volume on, its annoying, I've playing Era awkwardly without any sounds for years.

    - - - Updated - - -

    But when someone has ifiled and attempting to scam you, this feature can prevent from being scammed.
    So, you have a option to disable the feature or enable the msg coming up, so when you're trading supers, you have it on to prevent scams
    Quote Originally Posted by XSTARX
    2 warnings and 1 infrac, you don't learn, do you?
    Quote Originally Posted by *Z.D The Great
    ^ ? I only learn from the Best.
    Quote Originally Posted by hohi416
    You made the greatest mistake of your life lol

    would you rather watch boku no pico series or live in attack on titan

    watch some sht u said because ik attack on titans.. horrifying
    Quote Originally Posted by *Z.D The Great
    No, the greatest mistake was reading your msg.

  10. #30
    Timmy Timothy Rodgers's Avatar
    Join Date
    Apr 2015
    Location
    California
    Posts
    1,350
    Why not just remove the trade tables as a whole?
    Message me if you ever need advice, I'm not the wisest person on the planet but I'll do my best to help you out.

    You can find me in-game under the name "Tim Z." or by searching up "Zephlyn" in the gangs section.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •